Η Softweb μίλησε για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό στην επιχειρηματική κοινότητα του Βόλου
Η Softweb, ένας από τους κορυφαίους παρόχους Web και Mobile τεχνολογικών λύσεων με εξειδίκευση στην ανάπτυξη επιχειρηματικών λογισμικών, την Δευτέρα 27 Νοεμβρίου πραγματοποίησε εκδήλωση στο Βόλο υπό την αιγίδα του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, με θέμα “Γιατί ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός αφορά άμεσα την Μικρομεσαία εταιρεία της Περιφέρειας”.
Κεντρικός ομιλητής του event ήταν ο κος Χατζηγεωργίου Δημήτριος, Εμπορικός Διευθυντής της Softweb, ο οποίος ανέλυσε τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού για τις επιχειρήσεις. Μεταξύ άλλων, απηύθυναν χαιρετισμό ο κος Αγγελέτος Νικόλαος, Οικονομικός Επόπτης του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, ο κος Σακελλάρης Γεώργιος, Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου και Ιωνίας, καθώς και ο κος Δημητρακόπουλος Χαράλαμπος, Διευθύνων Σύμβουλος της Softweb.
Ο κος Χατζηγεωργίου Δημήτρης, ανέλυσε τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού για τις επιχειρήσεις και ανέφερε μεταξύ άλλων: “Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αναδεικνύεται ως ο σημαντικότερος παράγοντας για την επιτυχία των επιχειρήσεων στη σύγχρονη εποχή. Με την υποστήριξη της τεχνολογίας, διαμορφώνουμε ένα περιβάλλον όπου η καινοτομία και η ανταγωνιστικότητα ανθίζουν. Ευχαριστούμε θερμά τη Θεσσαλική επιχειρηματική κοινότητα για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή της, και συνεχίζουμε την πορεία μας και σε άλλες πόλεις της περιφέρειας.”
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Softweb, κος Δημητρακόπουλος Χαράλαμπος, δήλωσε: “Αναγνωρίζουμε τη δυναμικότητα και την ευελιξία της πόλης του Βόλου, που, παρά τις δύσκολες περιστάσεις που αντιμετώπισε, κατάφερε να επιστρέψει γρήγορα στην κανονικότητά της. Η Softweb δεσμεύεται να είναι πάντα δίπλα στον επιχειρηματικό κόσμο της περιφέρειας, παρέχοντας υποστήριξη και καινοτόμες λύσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και την ευημερία ολόκληρου του οικοσυστήματος της περιοχής.”
Στο τέλος της εκδήλωσης, ακολούθησε δεξίωση, κατά την οποία οι παρευρισκόμενοι, ενημερωμένοι και ενθουσιασμένοι, αντάλλαξαν απόψεις για το ρόλο της τεχνολογίας στην ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους.
Στόχος της Δράσης ήταν η παροχή πληροφοριών για την ένταξη κάθε εταιρείας στη νέα ψηφιακή εποχή, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα και την αποδοτικότητά της.